فن سانتریفیوژ ایرفویل

فن سانتریفیوژ ایرفویل


چرخ ایرفویل Canada Blower که به طور گسترده برای کارایی و یکپارچگی طراحی شناخته شده است، دارای ویژگی های ایده آل برای سیستم های حجم هوای متغیر است. ورودی چرخش عمیق و مخروط چرخ هذلولی به علاوه نسبت‌های سخاوتمندانه محفظه فن، جریان هوای پایدار و صاف را در کل محدوده عملکرد فراهم می‌کند. بالانس دقیق، عملکرد بی‌صدا و بدون لرزش را تضمین می‌کند که به قابلیت اطمینان و عملکرد کلی فن‌های ایرفویل Canada Blower می‌افزاید.


قلب فن سانتریفیوژ Canada Blower AF چرخ ایرفویل است که کارآمدترین نوع برای کاربردهای هوای پاک است. این فن برای عملکرد و قابلیت اطمینان در بسیاری از کاربردهای تهویه، از جمله سیستم‌های تامین صنعتی یا اگزوز دود، شهرت رشک‌آوری دارد. پنکه ایرفویل تک عرض Canada Blower یک پنکه مقاوم است که بر اساس سطح صنعتی Canada Blower از کیفیت و قابلیت اطمینان طولانی مدت ساخته شده است.

 

فن های تک عرض در سایزهای 13 تا 89 با فشار 20 اینچ WG و حجم تا 220000 CFM ارائه می شوند. انعطاف پذیری ساخت هواکش یکی از نقاط قوت پنکه است که در چندین آرایش AMCA از جمله 1، 3، 8 و 9 برای برآورده شدن موجود است. Canada Blower همچنین یک سری فن جایگزین D51-RA را ارائه می دهد که مخصوصاً برای کاربردهای تهویه با فشار پایین مناسب است.

 

کنترل حجم ورودی (IVC) کنترل دقیق هوا و عملکرد کارآمدتر را در بارهای جزئی فراهم می کند. پره های راهنمای قابل تنظیم فن، هوای ورودی را با همان چرخش چرخ فن پیش می چرخاند تا حجم هوای مورد نظر را با فشار دقیق تولید کند. پره های هواکش به طور کامل در داخل مخروط ورودی فن نصب می شوند. IVC برای عملکرد دستی یا خودکار مناسب است. مهر و موم ورق فشرده نصب شده بین صفحات فولادی برای کاهش نشت از طریق دهانه شفت فن سمت اکچویتور برقی طراحی شده است. مهر و موم شفت گاز بند نیستند. دمپرهای فن خروجی یک جایگزین اقتصادی برای IVCها ارائه می دهند. با این حال، آنها نیاز به اسب بخار بیشتری در حجم هوای کاهش یافته دارند. دمپرها برای همه کلاس‌های فن دارای تیغه‌های ایرفویل با ضخامت دوگانه هستند و با لوورهای چرخان پره‌های موازی یا مخالف در دسترس هستند. دمپرها دارای فلنج های پانچ در دو انتها هستند تا اتصالات فن و کانال را ساده تر کنند. منطبق با خروجی فن پانچ فلنج برای نصب مورد نیاز است.


ساخت و ساز AMCA Type C جایگزین مخروط ورودی آلومینیومی می شود و یک لوله صاف کننده آلومینیومی سمت اکچویتور برقی بین چرخ فن، شفت و محفظه اضافه می کند. زمانی استفاده می شود که مقدار کمی از مواد جامد در جریان هوای فن باشد. AMCA نوع A و B SRC نیز در صورت درخواست موجود است

برای خرید این محصول می توانید با شماره های زیر تماس یگیرید:

86031739-86047201-09128446731



 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد