اندازه گیری لول ترانسمیتر اولتراسونیک

اندازه گیری مداوم سطح در مایعات و جامدات با سنسورهای لول ترانسمیتر اولتراسونیک

اندازه‌گیری لول ترانسمیتر اولتراسونیک با سنسورهای Prosonic اندازه‌گیری سطح سیالات، خمیرها، لجن‌ها و مواد پودری تا درشت را به طور مداوم، بدون تماس و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری انجام می‌دهد. اندازه گیری تحت تأثیر ثابت دی الکتریک، چگالی یا رطوبت قرار نمی گیرد و همچنین به دلیل اثر خود تمیز شوندگی سنسورها بر روی افزایش تأثیر نمی گذارد. طیف گسترده ای از دستگاه های Prosonic را برای اندازه گیری لول ترانسمیتر اولتراسونیک بررسی کنید و روی دکمه زیر کلیک کنید.


اندازه گیری لول ترانسمیتر اولتراسونیک

محصول یاب ما به شما کمک می کند تا دستگاه های اندازه گیری مناسب، نرم افزار یا اجزای سیستم را از طریق ویژگی های محصول جستجو کنید. Applicator شما را از طریق پارامترهای برنامه از طریق انتخاب محصول فردی هدایت می کند.


روش اولتراسونیک یک راه حل اثبات شده و مقرون به صرفه برای اندازه گیری سطح در مایعات و جامدات حجیم است. ابزارها به صورت کامپکت یا مجزا در دسترس هستند. این اصل اندازه گیری با برنامه ریزی و مونتاژ آسان، راه اندازی سریع و ایمن، عمر طولانی و کاهش هزینه های نگهداری مشخص می شود. کاربردهای معمولی شامل محیط های ساینده و تهاجمی، حتی در شرایط محیطی ناهموار است.


اندازه گیری اولتراسونیک: اصل اندازه گیری

Prosonic بر اساس اصل زمان پرواز است. یک سنسور پالس های اولتراسونیک ساطع می کند، سطح رسانه سیگنال را منعکس می کند و سنسور دوباره آن را تشخیص می دهد. زمان پرواز سیگنال اولتراسونیک منعکس شده مستقیماً با مسافت طی شده متناسب است. با هندسه مخزن شناخته شده می توان سطح را محاسبه کرد.

 

فواید

اندازه گیری بدون تماس و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری

 

اندازه‌گیری تحت تأثیر ویژگی‌های رسانه، مانند مقدار dc یا چگالی نیست

 

کالیبراسیون بدون پر کردن یا تخلیه

 

اثر خود تمیز شوندگی به دلیل ارتعاش دیافراگم سنسور


برای خرید این محصول می توانید با شماره های زیر تماس یگیرید:

86031739-86047201-09128446731

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد